Intervju med Kenza

image20

Lyckades sno åt mig en intervju med 17 åriga Kenza, en av Sveriges mest kända bloggare och även modell.

Vad fick dig att börja blogga? Jag läste andra bloggar innan jag själv började blogga.. Tyckte att det verkade roligt och så, så jag startade en blogg.
 
Vart får du inspirationen till din blogg ifrån? Folk på stan, vädret, musik, humör, känslor, shopping. Ja allt möjligt!
 
Vem är din stilikon? Jag har ingen stilikon, men jag inspireras av bla. Elin Kling & Michaela Forni's klädstilar..
 
Vem är din favorit fotograf? Jag har nog ingen favoritfotograf..
 
Bästa trenden genom tiderna? Skinnjackan.
 
Och sämsta? boot cut jeans måste jag nog säga.. Intresserar mig inte alls! :p
 
Favorit modell? Miranda Kerr är otroligt vacker.. Gisele & Alexandra Ambrosio också.
 
Beskriv din stil med tre ord? Rockig, chic & bekväm.
 
Vilket är ditt favorit märke? Jag är inte så galen i märkeskläder, men jag gillar Acne´s underbara linnen, Miu miu's fina väskor & Chloes snygga skor.
 
Villket är ditt bästa tips till en lyckad blogg? Intressera läsarna från första början.
 
Följer du några andra bloggar? Ja, ca 5 st kanske
 
Har du några framtidsplaner? Något inom mode. Modell, stylist, designer, modejournalist.... Nått sånt!
 
Vem är din favorit designer? Har ingen..
 
Hur många unika besökare har du om dagen? ca 27 000
 
Hur stor är din shopping budget i månaden? Det håller jag inte reda på.. För stor antar jag.. ;p

Kolla in hennes underbara blogg här

XOXO
Jossan

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-28 @ 12:11:00
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Var kan jag hitta dig?

Säg nått gulligt:

Trackback
RSS 2.0