God näst sista skol dag

Godmorgon älsklingar. Förlåt för att jag inte skrev igår men jag hade faktiskt en jättebra anledning. Det var så att min lilla släkting på 5 månader var här och hälsade på med sin mamma. Så det blev en total bebisdag igår.
Idag är det bara 2 dagar kvar till sommarlovet och jag ska verkligen kämpa för att inte somna i skolan idag för jag är så otroligt trött. Ikväll ska jag sminka min syrra eftersom hon ska på bal idag, ska bli riktigt kul att se på bilderna efteråt hur alla såg ut. Ha nu en underbar dag så hörs vi mer senare.
Puss

Kommentarer
Postat av: maria

Aa :)

Åh, bebisar är så himla söta !

2008-06-09 @ 19:57:31
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Var kan jag hitta dig?

Säg nått gulligt:

Trackback
RSS 2.0