2:a gången gillt...

image29

Först vill jag bara börja med att säga grattis till underbara Amanda som fyller år idag, du är den bästa Amandan på hela jorden <3

Idag var jag en snabbis med syrran i Sickla Gallerian. Köpte faktiskt ingenting (andra gången) men gick och suktade över Odd Mollys alla underbara koftor, lyckades faktiskt komma över blusen på bilden för nån vecka sen hundra kronor billigare för en fläck som sen gick bort i tvätten. Visst älskar vi att fynda :)

. Efter det åkte jag och kollade  på när F hade uppvisning med dansgruppen. Alla tjejer var verkligen jätteduktiga.
Ikväll blir det nog en lugn kväll hemma med nån bra film påslagen.

XOXO
Jossan

Kommentarer
Postat av: amanda

tack jossan

2008-05-01 @ 18:40:11
Postat av: alexandra

snyggt! =)

2008-05-02 @ 10:10:05
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: Josefin

Tackar :)

2008-05-02 @ 10:13:05
URL: http://jossansfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Var kan jag hitta dig?

Säg nått gulligt:

Trackback
RSS 2.0