New York

New York

Jag är nog lyckligast i världen just nu, för gissa vad??Jag ska till New York!!Det blir andra gången jag åker dit så nu blir det bara att börja spara pengar för att kunna shoppa loss ordentligt. En vecka blir det, i februari nästa år. Jag vet det är långt kvar men det ger mig bara tiden att spara rejält med pengar för att kunna shoppa som en tok.

Idag blir det nog en del solande. Det är bra att börja på brännan till skolavslutningen i tid om jag ska kunna ha min underbara Fornarina klänning, sen kanske jag möter upp Z nånstans lite senare. Vi får väll se vad för galet vi hittar på idag. Alltid blir det nått.

XOXO
Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Var kan jag hitta dig?

Säg nått gulligt:

Trackback
RSS 2.0