Intervju: Lifebylidman



Jag intervjuade Caroline Lidman tjejen bakom lifebylidman tidigar i veckan och här kommer intervjun om hennes underbara blogg.

Vem är du? Jag är en glad och social tjej som är driven och älskar att jobba och möta nya människor, men även att njuta av livet genom resor och att vara med dem jag tycker om.

Vad fick dig att börja blogga? Paralellt med bloggen så skriver jag ju för sajten Credd.se så jag älskar helt enkelt att utrycka vad jag tycker och tänker, samt få respons för det.

 Hur många unika besökare har du i veckan? Det varierar en hel del faktiskt, men jag hoppas på fler nu när  min nya  lanseras!
 
Villket är ditt bästa tips till en lyckad blogg? Inspirerande skrivsätt och härliga bilder med att man bjuder lite på sig själv, och inte tar allt så hyperseriöst.
 
Vart får du inspirationen till din blogg ifrån? Ja du.., det är lite överallt. Allt från en tidning, ett event, mina vänner, gatan och så vidare. Överallt i princip.

 Läser du några bloggar, någon favotrit? Självklart! Hmm.. det är nog fröken Tungården, shecity.devote.se
 
Vem är din stilikon? Har ingen absolut stilikon, men systrarna Olsens brukar sällan göra mig besviken.
 
Beskriv din stil med tre ord? Relativt bekväm, mycket byxor och mycket sjalar som färgklickar.

 Vilken är den bästa trenden genom tiderna enligt dig? Trend och trend, jag fullkomligt älskar skinnjackor!
 
Och sämsta? Turbanen
 
Villket är ditt bästa innköp? Svår fråga, för tillfället är det nog mina höga klackar i beige mocka.
 
 Har du något favorit märke eller någon favorit designer? Två relativt nya favoriter är Ted Baker och Rules By Mary

 Villken är din favorit butik? Gamla favoriten Zara
 
Vart ser du dig själv i framtiden? Som PR-konsult och Vd för en av Sveriges största PR-byråer.


Hoppas att det går bra för dig Caroline!
XOXO
Jossan

Kommentarer
Postat av: MAtilda

haft en bra dag?

2008-05-16 @ 22:10:16
URL: http://matehilda.blogg.se/
Postat av: glitterandbling

rolig intevju :)

Svar: min dag har varit bra sj? :)

2008-05-17 @ 12:36:09
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: Mandy

Världens bästa carro! ;$

2008-05-17 @ 14:53:00
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: leone

asså jag lyckas aldrig komma in på hennes blogg, antingen är det fel på min data eller så är det något annat :S

2008-09-09 @ 14:08:03
URL: http://sockerlapp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Var kan jag hitta dig?

Säg nått gulligt:

Trackback
RSS 2.0